التسعير التاريخي لهذا المنتج هو بين 277.82 and 375.057 USD. اعتمادا على الكمية والتوافر والحالة والمهلة الزمنية والتوقف المحتمل للعنصر ، لا يمكننا ضمان التسعير حتى نقدم لك عرض أسعار محدث.
معلومات الجزء
Piston assembly: assemble piston into power plate using a shop press, take care not to damage the o-ring or polytetrafluoroethylene backup rings; visually align the center of the cutouts in the piston with the torque pin holes in the power plate; the depth the piston is installed into the power plate is critical; the surface of the piston at the cutouts must be flush to 0.120 below the surface of the power plate or piston will cock resulting in a complete loss of braking; piston disassembly: remove the piston from the power plate by introducing low pressure air (15 psi) into the hydraulic inlet; make sure piston is directed away operator; do not remove backup rings or o-ring unless replacement is necessary because they will be damaged
رقم الجزء | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
76205 | 2 | ZZ | 3 | 0UDU7 |
PL76222 ITEM 6 | 9 | ZZ | 3 | 0UDU7 |
رمز | تعريف |
---|---|
FN | مصنع جديد. الأجزاء المصنعة من قبل OEM ثم وتشمل شهادة الشركة المصنعة. |
NE | الجديد. الأجزاء المصنعة من قبل OEM. قد تشمل شهادة الشركة المصنعة أو شهادة الشركة. |
NS | فائض جديد. عنصر مادي جديد تم شراؤه من المخزون الزائد. |
OH | اصلحت. تم إعادة بناء المنتج واختباره وفقا لمواصفات الشركة المصنعة من قبل ورشة إصلاح (MRO). |
SV | منتج قابل للخدمة |
AR | كما تمت إزالته. تمت إزالة المنتج من الطائرة أو المنصة بدون ضمان على وظائف الجزء. |
RP | اصلاحها. يمكن إصلاح المنتج بواسطة MRO والحصول على شهادة FAA 8130 أو EASA Form 1. |