التسعير التاريخي لهذا المنتج هو بين 139.24 and 187.974 USD. اعتمادا على الكمية والتوافر والحالة والمهلة الزمنية والتوقف المحتمل للعنصر ، لا يمكننا ضمان التسعير حتى نقدم لك عرض أسعار محدث.
معلومات الجزء
Gold seal chamber/spring. Combination long stroke size 3030. Fully threaded push rod. Orange alert stroke indicator. Piloting diaphragm. Piloting shield, epoxy powder coated spring and housing, zinc plated spring chamber-permantly attached for safety. 0 degree service clamp angle, 90 degree port angle, available stroke 3.00 inch, length of piggyback center body 9.5 inches, 7.2 inches dinsion at spring housing, 6.3 inches dimension at rolled seal, 10.2 inches dimension at service clamp head, 7.8 inches dimension at service diaphragm, 10.00 inch face of the studhousing to the tip of the service push rod, weight each 8.9 kg. Gold seal chamber/sprin brake replaces 3030054 and ma15473 stud spacing 4.75 inches. Stud type 5/8 inches x 11 unc grade 5 stud length: 1.500 inches push rod thread5/8 x 18 unf air port threads 3/8 x 18 nptf
رقم الجزء | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GC3030L | 2 | 9Z | 4 | 06721 |
رمز | تعريف |
---|---|
FN | مصنع جديد. الأجزاء المصنعة من قبل OEM ثم وتشمل شهادة الشركة المصنعة. |
NE | الجديد. الأجزاء المصنعة من قبل OEM. قد تشمل شهادة الشركة المصنعة أو شهادة الشركة. |
NS | فائض جديد. عنصر مادي جديد تم شراؤه من المخزون الزائد. |
OH | اصلحت. تم إعادة بناء المنتج واختباره وفقا لمواصفات الشركة المصنعة من قبل ورشة إصلاح (MRO). |
SV | منتج قابل للخدمة |
AR | كما تمت إزالته. تمت إزالة المنتج من الطائرة أو المنصة بدون ضمان على وظائف الجزء. |
RP | اصلاحها. يمكن إصلاح المنتج بواسطة MRO والحصول على شهادة FAA 8130 أو EASA Form 1. |